Nur4400 https://mutluresim.com/image/cbd03a2a-a703-4474-8fd4-28e0edd8e9d7.WByPB https://mutluresim.com/image/c02c50fc-638f-4b80-9464-5834ad8aa63b.WBmkZ
gozdetuncat Nur4400 bende 11. Haftada %80 erkek demişti doktorum erkek gibi gözüküyor ama sen yinede bir sonraki randevuyu bekle ozaman kesin bişey söyler😍
Nur4400 kahvesever__ bi kız dediler bi erkek kafam karıştı abla 13 haftalık olucak özel doktora gıttıgımde busefrr görür mü
Pemberuya Nur4400 bende kız hissediyordum hep geçen hafta öğrendik ki Oğluş yolda ☺️ Hayırlı sağlıklı gelsinler💙
Basak3503  https://photos.google.com/photo/AF1QipN4ZUUI91q1RA6QKuuE11qOuH8hr5OV_LjpnraI Kızlar anlayan olur mu bilmem de bi bakabilir misini
gozdetuncat Nur4400 açıkçası bende pipiyi görmüştüm ultrasonda 😂 bizimki baya bir yayarak yattığı için sağolsun ama kordonda gelmiş olabilir emin olmamakla birlikte erkek demişti ozaman
Nur4400 gozdetuncat bnm 13 haftalıkkem kontrolum var busefer ınsallah bı ıhtımal yüzdesını söyler heralde