Esracim DuyguErgl bebeğe zararı olmaz tatlım bebek alacağını alıyor olan anneye oluyor. Benim çok düşmüştü iğne verdi doktor 90 di 500 e yükseldi
Mervekaya Ben de bugün test yaptirdim 145 cikti ve dr iyi dedi 25. Haftadayiz 🤔 ben dun gectikce kendimi halsiz hissediyorum niye bana bisey vermedi bu dr yaa
F1903 Bende dün sonucları aldım 114 cikti sonucum 5 igne.hergün vurulacak dedi tabi bende tedrgin oldum kendi doktoruma danistm kullanablrsn hicbi sorun yok dedi, sizin haftada 1 mis bide birsey olmaz insaallah icinizi ferah tutun 🤗