Rabia4687 Merhaba hanımlar.Oğlum 2.5 yaşında ve tuvalet eğitimine başladık.Bugün 4.günümüz.Klozete gidip oturuyor ama yapmıyor altına yapıyor söylemiyorda Tuvalete gidelim dediğimde yok hayır diyor.Dün akşam yatmadan önce götürdüğümde çişini yaptı o kadar sevindim ki devamı gelir diye.Ama bugünde aynı altına yapıyor klozete yapmıyor.şuan 2.ye hamileyim ağırlaşmadan bu süreci tamamlamak istiyorum.Ben 1 haftayı göze aldım ve gayet sakin davranıyorum.Oyunla şarkılar söylerek tuvaleti sevdirmeye çalışıyorum.Sizce ne kadar sürer.sizler bu süreci nasıl tamamladınız
cevriye35_ Rabia4687 Bir haftada ya da 10 günde olcak diye bir şey yok canım farketmesi bir iki haftayi buluyor sonra arada yapar arada kacirir biraktiysaniz hic takma ogrenicek mecbur 😁
Merel Rabia4687 Belkide tuvalet egitimine siz baslamak istediniz belkide oğlumuz şuan icin tuvalet egitimine hazir degildir.. Sanirim hazir degil size hayir dedigine gore illa 2.5 yasinda bez’i birakacan diye bir kural da yok.. Sizi anliyorum ama kendini hazir hissettigi zaman size belirttiyi zaman birakmasi en dogru zaman
Rabia4687 Merel altına yağtığı zaman bezinden rahatsız oluyor çıkartmamı istiyordu.altına yaparken ıtanıyor farkettiğimde bakma diyordu.İnsan kendi çocuğunu anlıyor ve bende bunların üstüne bırkamaya larar verdik.
Ygtzynp Neye göre başladınız,oglunuz hazır mıydı.Kasları,çişi kakayı fark etmedi,bezden rahatsız olması,bezin uzun süre kuru kalıp toplu yapması gibi belirtiler kasların geliştiğini gösterir.buna ragmen haftalar süren bir süreçtir.
Rabia4687 Ygtzynp oğlumda belirtileri farkettiğimde bırakmaya karar verdim.dediklerinizin hepsi vardı.