36+6 de geldi oğlunun şimdi uyurken yazıyorum. Ankara etlik şehir hastanesinde oldu doğumum. Pazartesi gece 1 de uyurken suyumun geldiğini farkettim hemen korkuyla hastaneye geldik 30 saat suni sancı verildi ama açıklık olmadığı için öğlene doğru sezaryane alındım çok şükür bebeğime sağlıkla kavuştum💙