Bebismucize benim önce nişanım geldi pazar günü sonra ertesi gün bida geldi ama bu sırada da iç camasirim idrar kaçırmış gibi ıslaktı , öyle çok değil zaten kese delinmiş hafif hafif , iki gün sonra tekrar Nisan geldi , Perşembe kontrole gittim doktor muayene etti baktı su gelişi varmış aynı gün sezeryana aldi