Fatmanur123 Merhaba anne adayları oksapar iğne kullanıyorum raporum bittiği için iğne konusunda sıkıntı yaşıyorum elinde fazla iğnesi olan kullanmayan varsa lütfen lütfen bana yardımcı olabilir mi.?
Fatmanur123 Hamis_anne6 normalde özel hastane kontrolundeyim yarın bu rapor işi için devlet hastanesine gideceğim halledemezsem iletişim de kalalım
Hamis_anne6 Fatmanur123 Fatmanur123 Tamam haber verirsin bende tüp bebek tedavisi gördüm ama kullanmadım hiç çünkü embriyolarım kaliteli olmadığı için transferim olmadı. O yüzden elimde kaldı kullanmadan ilaclar
Anneciiikkk Hamis_anne6 elinizde progestan fitil ve estrofem rahim kalinlastirici varsa satın alabilirim sizden
Hamis_anne6 Fatmanur123 Ankaradaym Siz ne kadardan alıyorsunuz kutusunu ben en son kutusunu 200 den almıştım şu an fiyat blmiyorm
1Gozde1Yusuf- Igneleri raporlu olunca zaten ucretsiz aliosnz parali satanlar neyin parasini aliyo acaba ?