tazecikannee Biz 34+0 ız belli olurmu erkenmi Siz kaçıncı haftada doğum şekliniz belli oldu ve nedir 🌸
AsyaveAnnesiii tazecikannee bende 35+3üm hala belli değil kafası kasığımda hala dönmezse mecbur sezaryen olacak gibi 😅
Zey1411 tazecikannee bizde 33+6 yız tam 36 da kontrole gıdıcem insallah o zaman doktorum bişey söyler
Kbr3417 tazecikannee benimde 35+6 yim dogal dogum olmasini cok istyorum doktorumda destekliyor sagolsun . Kendisi hastalarinin rahatsiz oldugunu dusunerek cati muayenesi yapmadigini bebek ne zaman yola girer dogum baslar o zaman yaptigini soyledi icim biraz daha rahat. Sezeryan bile olsa bence yine herhangi bir olumsuzluk yok ise beklenebilir
FatmaAselinAnnesi_60 tazecikannee 37.den sonra sanırım doktorum bna öyle dedi o yüzden doğum şeklim belli değil catim müsait olursa doktor normalden yana
thingswithpearl 35.haftadayım ben de, birkaç güne kadar normal de normal diye ısrarcıydım ama vakit yaklaştıkça normal doğumdan tedirgin olmaya başladım, yarın kontrolüm var doktorumun fikrini alıcam 🤔
Simaymavi thingswithpearl ayy lütfen korkmayın bebek uygunsa sizde Allahın izniyle bi nefesle doğurursunuz hiç korkup çekinmeyin lütfen 🙏🏻
nacik0015 Nurselgy peki kaçıncı haftada olacak kararlaştırdınız mı Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
gozdetuncat 37+4 üm şuan 38 de çatı muayenesi olucam hala netleşemedi sezeryan mı normal mi diye iti gidiyordu bebiş son hafta kilo almamıs şuan 3.400 boyu 50 cm çatı muayenesinden korkuyorum açıkçası olan var mı acılı bir işlem mi birde hala ağdaya gitmedim 😅 çatı muayenesi öncesi gidicem ama arkadaslarım ya öncesinde doğurursam diye korkutuyor beni şimdi gitsem normal doğumu beklesek 40 a kadar yolu var napsam bilemedim
Hulya2626 gozdetuncat valla bebeğin iri bence normal zorlar benim bebeğim 3200 37 hafta yeni bitti. Çatı muayenesi oldum bugün doktor bebek biraz daha kilo alırsa zorlanırsın dedi. Çatı muayenesi biraz acıdı benimki birazda kastım kendimi doktor kasma rahat ol dedi doktorum iyi Allahtan. Böyle ilk ilişkide ki ağrı gibi geldi bana.
rimayoruk gozdetuncat 37+5 hamileyim 37+0 da çatı muayenemi oldum jel döktüler hiç ağrı hissetmedim boşuna korkmuşum 🤭
Zeynep51 Zey1411 bnde 32 haftalık oldum bugun gitim doktorum 36 da gel gun verelim dedi sezaryen icin
Hulya2626 Sevl canım zaten tek olduğun bir yer var orda altını soyunuyorsun. Terlik var onu giyiyorsun. Bir de orda peçete ıslak mendil var. Çatala geçmeden temizlenip geçersin. Üstüne bir de mavi önlük veriyorlar onu serdim. Doktor pek bakmadan eliyle muayene ediyor. Tabi eldiven takıyor. Benim ki biraz acıdı ama aşırı değil. İlk ilişkiye girerkenki acı gibiydi.
Kbr3417 Sevl Cok korkulacak birsey olmadigini dusunuyorum dun bi dogum egitimi aldim ebeden eldiven takip sadece iki parmagimizla acikliga bakiyorum max 20 saniye suruyor dedi bence biz kendimizi daha cok korkutup kasiyoruz :) iyi dusunelim iyi olsun
esiaks tazecikannee 32.haftadayım. Birdahaki kontrolüm 35.haftamda. İnşallah belli olur doğum şeklim. Belirsizlik hayatımın her aşamasında beni psikolojik olarak olumsuz etkiliyor. 🫢
_almirasmom tazecikannee 35 haftalıkken catı muaynesı sonrası bellı oldu yarın 38 haftalıgım sabah 6 da dogumum olucak 🙏
denz-koc _almirasmom bizde 38. haftadayız sabah 8-9 arası da ben gircem 🥹 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Lavinyaa8 tazecikannee 35 haftalığım isteğe bağlı sezeryan olacağım normal beni korkutuyor 37. Haftada alacak doktorum
Eceecim tazecikannee 35+4 de kontrolüm var. Henüz çatı muayenesi nst vs bişey olmadı. Ancak bebek 29 dan beri doğum pozisyonunda. Bakalım nasıl gelmek isteyecek.. 🙏🏻💙