Kızlar size de anlatayım doktorum detaylı bebeğin organlarına gelişimine vajinal ultrasondan baktı, bunda hiçbir sakınca yokmuş zaten ama şuna takıldım bebeğin göbeğinde yanlış hatırlamıyorsam bi fıtık ya da pıhtı gibi birşey oluyor her gebede ama 13. Haftaya kadar kayboluyor dedi onun kontrolü için haftaya tekrar gideceğim sizin de başınızdan böyle bişey geçtimi kime sorsam o haftalarda vajinal ultrason yapılmadı için bu durumdan haberleri olmuyor belki yaşayanınız vardır çünkü her gebelikte olan zamanla içeri kapanan birşeymiş.