Rayaaa Merhaba arkadaşlar 3 aylık hamileyiö aşırı derecede bel ve kaşık agrısı var normel mi ne yapabilirim 🙏
Muhammedamine Rayaaa aşırı derecede ise ve dinlenince geçmiyorsa NORMAL değil . Doktorunla görüştün mü ?