Kızlar bu ara tansiyonum yüksek çıkıyor 14 9 çıktı en son doktor gebelik zehirlenmesi olabilir dedi ama idrarda protein çıkmadı kan testlerimde iyi çıktı ama çok korkuyorum tansiyon ilacı verdi düştü tansiyonum bu durumu yaşıyanlar lütfen beni aydınlatın çok korkuyorum daha 25. Haftamdayım