Rabia-Karabulut Kızlar 20. Haftama girdim ama hala hareketleri çok iyi hissetmiyorum böyle bazen bişeyler oluyor içim de anlık ama ama hissettiğim hareket mi bilmiyorum çok endişeleniyorum acaba bebeğim iyi mi diye tecrübeli anneler bana yardımcı olur musunuz
Mericylmz Rabia-Karabulut bende 20 haftalık hamileyim 18 hafta da hissetmeye başladım ara ara oynuyor ara ara duruyor hiç kımıldamıyor korkma yani doktor normal dedi haftaya detaylıya gireceğiz
bet9093 Rabia-Karabulut gerçekten tam olarak benim hissettiklerimi ve düşündüklerimi tarif etmişsiniz. 20 haftalığız biz de.Böyle biseyler hissediyor gibiyim ama mide hareketi mi gaz mi anlamıyorum. Bir de uzun süre hiç olmuyor hareket korkuyorum acaba birsey mi oldu diye. Her hafta doktora gidesim var. Tecrübeli anneler hareketler nasıl olmalı bu haftalarda?
Rabia-Karabulut Mericylmz Bizim de dataylı zamanı geldi ben bi kaç hafta sonra gideceğim biraz daha bebek büyüsün diye düşündüm 22 gibi
Rabia-Karabulut bet9093 Korkacak bişeyimiz yok sanırım Allah’ın izniyle bizde hissedeceğiz tam anlamıyla❤️ Arada kendini belli ediyordurda ama biz tecrübesisiz🐣
Benma @Rabia-Karabulut karnın çıktımı acaba canım benimde merak ettiğim şey bu da aynıyız benimde arada oynuyor ben hissediyorum herkesin farklı
Rabia-Karabulut Benma Evet canımm karnım çıktı biraz dışarıdan çok belli olmasa da büyüdük diyebilirim💓
Mericylmz Rabia-Karabulut 18-24 hafta ideal ölçmek için direk 21 haftalıkken gideceğim meraktan ölücem artık
Rabia-Karabulut Mericylmz Benden senden aşağı değilim ama biraz bi kaç hafta bekliyorum 😅 nereye gideceksin ayrıntılı için