Aliceindunyasi Kızlar yaklaşık bir hafta 10gündür düzenli sancım ben nst de çıkıyor ben sadece karın sertleşmesi olarak hissediyorum bu durumu adalat,magnezyum ve progestan kullanıyorum ama bana mısın demiyor rahim ağzı uzunluğum sancı anında 24 e düşüyor ama açılmam çok şükür ciğer geliştirici verdi doktorum bu durumda olup zamanında doğuran var mı 😞
fatmff Aliceindunyasi Benimde sertlesmem oluyor biraz bende erken doğumdan şüphe ediyorum inşallah öyle bir şey olmaz ama olursa da her şey Allahtan bir süre daha dayanirlar inşallah
Seymamurduk Aliceindunyasi tam olarak şikayetlerin nelerdi ? Benimde 32+5 bugun ama iki üç haftadır karnım taş gibi geriliyor nefes alamıyorum belim de ve sırtımda ağrı var ara sıra baskı ve zonklama hissediyorum. Pazartesi kontrolüm var inşallah kötü şeyler söylemez 😔 birde vajina kısmında sanki tuvalete oturduğum zaman bebiş çıkacak gibi hissediyorum. Sende de var mı böyle şeyler ?
Dxp8 Aliceindunyasi benim de 34te düzenli sancı çıkmıştı. Progestan ve adalatla durduruldu. Şimdi 37deyim. Yine sancım çıktı ama artık durdurmaya çalışmıyor doktor. Artık ne zaman gelirse...Doktor yatak istirahati vermişti. Kendinizi fazla yormayıp ilacınızı kullanırsanız bebeğiniz biraz daha bekler sanırım. Hayırlısı olsun. 34 zaten çok erken bir hafta değil. Allah sağ salim kavuşmanızı nasip etsin.
SemaSvariKolgu Aliceindunyasi Bende senle aynı durumdayım 34+1 de 90 değerle hastaneye yattım 2 gün kaldım aynı senin gibi serumlar fitil ilaçlar falan durduruldu bana da yatak istirahati verdi ciğer geliştiricileri vurdu şimdi adalat progestan fitille devam ediyorum evde.İki hafta daha dursa sonra durdurmayız deri doktorum.Bugün 34+6 kaşıklarımda sancı Bebeğim zaten hep kasılıyor saatte belki 20-25 kez sol bacağıma da ağrı girdi çaresiz bekliyorum nst ye gitsem sancım çıkacak ama evde Çekmek daha iyi diye bekliyorum.kasıklarım belim bugün bir de bacağım bakalım ne olacak ne kadar daha durabilecekler
Asdfgh Bende aynı durumdayım canm haftan cok kucuk degıl oyuzden uzulme kafanı takma Bı iki hafta daha sabrederse minnoş dogsa da prematüre olmaz
Aliceindunyasi Asdfgh çok şükür haftam iyi ama insan yinede zamanında olsun istiyor inşallah biraz daha dayanır😞 zamanında sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
nscaslan3437 fatmff benim karnım da yamuk yumuk ve sert başı aşağıda zaten bayadır belimde zonkluyor ara ara 34 haftam bitti acaba dogum mu yakindir ki 🤨🙄
Aliceindunyasi fatmff canım ara ara olması normal vücut doğuma hazırlıyor kendini ama düzenli olması sıkıntılı
Aliceindunyasi Seymamurduk canım bende şuan sertleşme var bide ayakta olunca aşağı çekiyo sanki belim ağırıyor ama otururken yada yatarken bu olmuyo ara ara sertleşmesi sıkıntı değil ama benim düzenli olarak sertleşiyor
Feyza41eylul Seymamurduk aynı ben 😑31+4 erken dogum riskim var kasılıp.sertlesio nefes alamiyirum bel sırt agrim var genital bölgede sisikiik ağrı 😑
Annesininkuzusu0911 Seymamurduk bende aynılarını yaşıyorum bende 32 haftalığım pazartesi randevum war benimde bakalım 🤷🏼♀️
fatmff nscaslan3437 Aynı şeyler bende de oluyor ağrı falan yok ama bariz kasınti yapıyor bende erken doğumdan şüpheleniyorum kontrolünde ayın 20 sinde
Aliceindunyasi fatmff ağrı bendede yok canım sertleşme dışında bişey hissetmiyorum ama nst de sancı olarak çıkıyor bu durum
Seymamurduk Aliceindunyasi benim oturup yatarkende sertleşme,nefes alamama,belim ayrılıyor gibi oluyor daha hiç nst bağlanmadım. Pazartesi kontrolüm var bende erken Doğum olabilir diye korkuyorum. Hayırlısı olsun rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin.
fatmff Aliceindunyasi Anladım canım beni ayın 20 sinde çağırdı o zamana kadar beklemeli miyim yoksa gidiyim mj
Aliceindunyasi fatmff bence git 20sibe daha çok var allah korusun aynı sıkıntı varsa ilaca başlarsın en azından yada arayıp söyle doktoruna biz şuan bu durumdan dolayı haftada 2kere gidiyoruz doktora
fatmff Aliceindunyasi Tamam o zaman arayıp gorusuyum doktorumla çok teşekkür ederim bildiklerinizi paylaştığınız için
Seymamurduk Feyza41eylul yaaa doktorunuz ne dedi bu durumla ilgili? Bende şüpheleniyorum çünkü normal değil bu kadarı biliyorum. Bir ili kere değil gün içinde 10 kere 20 kere kasılıp sertleşiyor bir yere toplanıyor sanki.