Bebekistiyorummm Bugün kan testi sonucu almaya gittim aile hekimine. Gebelik için kan vermistim. Vücutta bir olay var dedi. Gebelikle ilgili birşey demedi. Ama enfeksiyon olabilir dedi. Antibiyotik ve parol yazdı. Kafam karıştı kullanayım mi antibiyotiği
Bugurix Bebekistiyorummm gebelik için verdiğiniz kanda değer yüksek çıkmış olsaydı antibiyotik vermezdi diye düşünüyorum,hiç olmadı sonucunuzu başka bir doktora da gösterin
designermoms Bebekistiyorummm gebelerin de kullanabileceği antibiyotiği yazmıştır belki enfeksiyon önemli çünkü. Ben 23 haftalık hamileyim bende de enfeksiyon var 3 gündür antibiyotik kullanıyorum doktorun ona göre yazmıştır bence
Bebekistiyorummm Bugurix sonuç e nabiza yüklenmemiş henüz bende yüklenmesini bekliyorum mutlaka başka doktora göstereceğim. Teşekkür ederim
Bebekistiyorummm designermoms aaa bana da ondan yazdı biliyor musunuz 😄 vücudunda bir olay var dedi. Ama olayın ne olduğunu söylemedi. Parol ve amoklavin yazmıştı ben de amoklavin sesimi kısıyor dedim klamoks yazar mısınız dedim. Augmentin yazıyorum dedi onu yazdi
designermoms Bebekistiyorummm ben bu antibiyotiği araştırdım gebelere verilen bir antibiyotikmiş 14 tane var bir hafta kullanacağım bitince tekrar idrar tahlili vereceğim sana da tavsiye ederim baktır önemli çünkü. Bende çok halsizlik var ya ondan dolayı ya da gebelikten bilmiyorum bir de azıcık kabız oldum diğer günlere göre günkurusu yiyorum o biraz rahatlatıyor. Ama aksatma enfeksiyon çok önemli. olay dediği de işte enfeksiyondur diye düşünüyorum parol da ağrı kesici ona bağlı ağrılar olabiliyor onun için vermiştir. Ben parolu normalde de kullanıyorum ağrım olduğunda
Bebekistiyorummm designermoms teşekkür ederim canım benim. Ben kan testi ver designermoms teşekkür ederim canım benim. İçim rahatladi biraz. Ben kan testi vermiştim tekrar kan vereceğim o halde. Umarım kötü birşey cikmaz
designermoms Bebekistiyorummm benim kan temiz çıktı enfeksiyon idrarda çıktı onu da ver daha iyi olur bence vermişken. Gebelikte olan şeylermiş korkmana gerek yok ama dikkat et yine de 😍