unlusura Kızlar Ayaklarım bavul gibi oldu 😩 hele ellerim bazen karıncalanıyor ve bir çaydanlığı bile tutarken zorlanıyorum parmağımda güç kalmıyor baze 🙄
Gizem07487 unlusura benimde ayaklarım ellerim çok ağrıyor uyuşuyor 27 ci haftayım benimkiler de şişecek galiba çok zor günler bir an önce geçsin
Eceecim unlusura tuzlu yiyorsanız azaltabilirsiniz. Su bolca için ve hareketli olmanızda fayda var. 36 dayım henüz yaşamadım. Dikkat ediyorum🌸 Geçmiş olsun size de
unlusura Gizem07487 ben 22+5 haftalığım benim erken mi şişmeye başlamış sizce 🙄 inşallah kolaylıkla hızlıca atlatabiliriz 🤲🏻
Alya09 Benimde ayaklarımın şiştiğini farkettim akşam heraldr ayakta durduğum için ilk defa böyle birşey yaşadım gece yatıp sabah kalktığımda biraz inmişti şişliği ama hala da var neden oluyor anlamadım
unlusura Alya09 bende daha dün farkettim aslında bence bianda olmuyor gün gün oluyorda biz sondadan farkediyoruz sanki
esiaks unlusura o halde çok ayakta kalmamaya çalışın. Dinlenerek ayaklarınızı uzatarak iş yapın :) bol su ve tuzu kesmelisiniz. Çok ama çok farkediyor.
Hamiss_ unlusura Daha çok erken şişmesi için ama bi doktoruna görüşsen mi. Tansiyon falan var mı o mu şişiriyor acaba
unlusura Eceecim evet tuzu çok seviyorum aslında azaltmaya çalışıyorum suyuda çok az içiyorum 🙄 evden de pek çıkamıyorum ama daha önümde 4 ayım var ilerleyen zamanda nasıl olucam bu beni çok korkutuyor 😩
unlusura Hamiss_ aslında suyu az içiyorum yediklerimede dikkat etmiyorum riskli gebelikten dolayı doğru düzgün evden çıkamıyorum ama artık yavaş yavaş dışarı çıkmam lazım çünkü 14 kiloya yakında aldım ve daha 4 ayım var 😩
Eceecim unlusura daha haftanız erken. Önlem almazsanız ilerleyen haftalarda daha can sıkıcı olabilir. Dikkatli olmakta fayda var