Merhabalar öncelikle, size problemimden bahsetmek istiyorum.
Ben iki buçuk sene önce falan şiddetli bel ağrısı yaşadım, ayağıma vuruyordu, doktora gittiğimde yaşıma göre oldukça büyük bir fıtığım olduğunu ve patladığını, hatta üstte de sırayla takip eden daha küçük fıtıklarım olduğunu, tedavi edilecek bir durum olmadığını, acil ameliyat olmam gerektiğini söyledi.
Farklı çözümler aramak istedim önce, ozon iğnesi yaptırdım, bir süre idare etti ama geçmedi hatta başa döndü. Bu arada ciddi bir ağrıdan bahsediyorum berbat haldeydim.
Fizyoterapiste gittim, önce manuel terapi yapıldı bir süre sonra ağrıma odaklı bire bir reformer pilatese başladım yine fizyoterapist eşliğinde. O kadar kısa sürede düzeldim ki, hatta değil düzelmek normal zamanlarımdan daha güçlü ve sağlıklı hissetmeye başladım. Sadece uzun süre aynı pozisyonda oturmak zorunda kaldığımda falan hafif ağrım oluyor ama o da normal herkeste oluşabilecek bir ağrı kadar. Fizyoterapistim fıtığın geri çekilmiş olabileceğinden bahsetti, daha önce başka bir hastada aynı durumu yaşamışlar. Geri çekilme olup küçülmüş.
Ben iyileşme sürecinden sonra bir daha baktırmadım açıkçası belime. Hamile kalana kadar da devam ettim gitmeye hatta bu aralar tekrar başlayacağım hamile pilatesine, kendisinin eğitimi var aynı kişiye devam edeceğim. En azından fizyoterapist, kendimi daha güvende hissediyorum.
Çok uzun yazdım kusura bakmayın, ayrıntı vermek istedim, sonuç olarak benim şu an belimle ilgili bir problemim yok, ancak geçmiş durum bu, normal doğumda bir problem yaratır mı, tekrarlar mı diye endişe ediyorum. Benzer bir durum yaşayan var mı aranızda? 😔
Bu arada doktorumla çok ayrıntılı konuşmadık durumu henüz, aslında doğumu kısmet olursa başka doktor yaptıracak zaten ona bahsetmem gerek, o da ayrı konu. Sizlere de sormak istedim önce.