Banubebek1 Mustafayigitvebeytugannesi başta erkek gibi dedi hatta oğlum oğlum dedik sevdik hep sonra kesin kız dedi biz şokkk zaten Bi oğlumuz var detaylıyı bekleyelim diyor eşimde 😁😁
Mustafayigitvebeytugannesi Banubebek1 canım bı oglunuz varmış saten ne güzel birde kız 😊 Allah’ım gönlüne göre versin 🤲🌺 sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Sahradmla Benim 2 tane kızım var 13. Haftada kız dendi değişmedi hiç cinsiyeti heralde bizim doktorumuzun yaşı büyük olduğundan tecrübesinden dolayı nerde görsem hep cinsiyette yanılıyorlar doktorlar yeni acemi sanırım bunlar 😂
Banubebek1 Sahradmla ay ewet bizde ikilemde kalıyoruz tabi herşeyin hayırlsı 12 de erkek dendi 16 da kız dedi gene Bi şok yaşamasak bari😁😁
Sahradmla Banubebek1 benim doktorum kaynanamın doktoru yani eşimi gorumcelerimi doğuran doktor maşallah görseniz 30 yaşında görünüyor 😂 işinde mükemmel
Banubebek1 Seyma2525 aynen öle dilerim gönlünüzce olur kucağımıza alana kadar inanamıcaz sanırım sağlıkla gelsinler inşalla canm😊😊