Hulya2626 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum doktor mükemmel değil zorlasan olur ama dedi 37. Haftadayım. 3200 kilo bebek. Bebek daha da kilo alır doğuma kadar hiç açılmam da yokmuş. Karar ver dedi sezerayan mı normal mi diye. Korkuyorum o kadar acı çekip sonra sezeryana döner diye.
Slma_aygn Hulya2626 39. Haftada çatı muaynesi oldum ebe yaptı muayeneyi bı kemikten bahsetti bak dokunuyorum hiseediyomusun falan diye evet hissediyodum bu kemik zorlayabilir bebeğin kolu falan takılabilir muhtemelen bugün seni sezeryana alır Dr un dedi kendisi aradı Dr a bilgi verdi Dr un yanına gittim normal deniycez bebek kanala girmemiş daha olmazsa sezeryana döneriz dedi Dr uma çok güveniyorum o yuzden ebenin dediğini sormadım bile tamam dedim kızımı 3500 kg normal doğum yaptım ama herkesin yapısı bir değil istersen başka bir yerde daha çatı muayenesi yaptırabilirsin normal doğum istiyorsan yada Dr una guveniyorsan oturup birlikte hangisinin daha iyi sağlıklı olabileceğine karar verin hayırlısı olsun şimdiden hakkınızda en önemlisi sağlıkla kavuşun 🥰
kuzeymomsss Hulya2626 sizi asla korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama çatınız darsa hiç kalkışmayın. Bir tanıdığım çatısı dar olmasına rağmen normal istedi, ultrasonda 3500 gözüken bebek 4500 kilo doğdu. Dünya kadar yırtılması oldu ve dikiş atıldı. Tekrar diyorum korkutmak için asla söylemiyorum
hayalperest2310 Hulya2626 çatı darsa zorlamanın anlamı yok bence hem zorlanırsın hemde fazla dikişin olur
Deletedmom_1003 Valla şahsi fikrim çatın darsa zorlama bence.O kadar acı çekip sezeryan olacaksam direkt sezeryan olurum daha iyi riske atmam.İnsanların abarttığı kadar birşey yok sezeryanda regl ağrısı şiddetli olan kişi için acı katlanabilir oluyor diyebilirim hatta.Tarif etmek gerekirse regl ağrısının 2 3 katı desem doğru olur.Evet ömürlük uyuşuk olacak ameliyat yerin ama normal doğumu çekeceğime 50 kere sezeryan olurum daha iyi.Şahsi fikrim.
Hulya2626 Deletedmom_1003 ne bileyim kesiliyor yaa alttan o da korkutuyor beni her sezeyanda uyuşukluk kalıyor mu acaba?
Hulya2626 Slma_aygn beni doktor muayene etti kendisi baktı. Korkuyorum bebem sıkışır kalır bir zarar gelir diye. Kendi canımdan çok bebeğe bir şey olur diye korkuyorum.
Hulya2626 kuzeymomsss evet doktor zaten normal istiyorsan diyet yap dedi. Zayıf olsun bebek dedi ama zaten pek bir şey yemiyorum bebek kilo alıyor yine de.
kuzeymomsss Hulya2626 bebek 3500 kilo dahi olsa çatınız darsa bence riske atmayın derim. Yine sizin kararınız tabiki. Sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻🌸
CmreKsidar Hulya2626 ben olmadım daha çatı muayenesi ama bir kere hamile kalmadan enfeksiyon icin doktora gitmiştim o zaman ki doktor çatın dar zor normal doğum yaparsın demişti ama benim 2 arkadaşıma da çatın dar dediler ikiside normal yaptı şimdi ki doktorum ne der ne yapar bilmiyorum ama ben aksilik olmazsa normali deneyeceğimi söyleyeceğim.
Hulya2626 CmreKsidar ben de baştan beri hep normal istiyordum ama son haftalara gelince bir korku sarıyor insanı. Doğum anı belirsizliklerle dolu korkuyor insan.
Hulya2626 kuzeymomsss dar demedi ama mükemmel değil dedi bebek zayıf olmalı kilo aldırma dedi hatta normal doğum için hurma yiyordum onu bile kes dedi bebeğe kilo aldırıyor diye.
[silindi] bebek de zarar gorur sen de doktorun cati dar diyorsa riske atma kendini sahsi fikrim doktorun normal doguma sans veriyorsa dene ama bence olmaz diyorsa sezeryan ol doktoru dinlemek en iyisi
Hulya2626 [silindi] yani olmaz demedi ama bebeğe kilo aldırmaman lazım dedi. Çatında mükemmel değil dedi zorlarsan doğurursun dedi.
[silindi] Hulya2626 gidisata bakin bence ozaman kilo almazsa bebek bence denemeye deger risk almak istemezsen sezeryan tabi iyice dusun
Defnesa Çatı darlığı muayenesi bizim ülkemizde erken yapılıyor zaten doğum anında çatı kemiği de açılıyor asıl o zaman anlaşılıyormuş çatı darmı değil mi diye bence normal deneyin
hulyaakgn34- Aynı şeyi doktorum bana söyledi dar ama normal doğuma engel değil bebeği 3600 den yukarı kilo aldırma dedi alırsa zorlar demişti ve normal doğum yaptım evet dikişim oldu ama 100 de 90 80 kadında kesi dikiş yırtılma oluyor bunu sadece çatı darlığına yorma bu yırtılma yada kesi çatıyla alakalı değil çatı kemik yapısıyla ilgili kesi deriye yapılıyor ve inanın doğum sırasında onu bile hissetmiyorsunuz ben doğum haneden yürüyerek çıktım birde doktorunuzu dinleyin insanlardan etkilenmeyin kiminin harika bi doğum hikayesi vardır kiminin travmalıdır bu sezeryan için de geçerli kimi hemen toparlanıp kalkıyor kimi aylar sürüyor ama ilk gebeliğiniz normal doğum için hem vucudunuza hem bebeğinize şans verin
Hulya2626 hulyaakgn34- doktor bana bıraktı. Fazla kilo almasın bebek dedi. Ama nasıl olacak diyorum illaki kilo alacak şimdi bile 3200. 40. Haftaya kadar daha da alacak. Bebeğe bir şey olur diye korkuyorm.
berceste5155 Hulya2626 bazı doktorlar sancı başlayana kadar çatı muayenesi yapmıyor bile asıl açılma doğum anında oluyormuş çünkü, çatı darlığı önceden belirlenemez diyorlar. Bence kendinizi hangi doğuma yakın hissediyorsanız ondan yana ilerleyin ben sezaryenden hep korkuyordum normal doğum yaptım kesim dikişim vardı ama sezaryen beni daha çok korkutuyordu şu an iyi ki normal doğum yapmışım diyorum. Bu arada kızım 4155gr doğdu.