glsmogrtmn Kızlar bugün 5. Haftaya girdik keseyi ne zaman görürüz ve kalp atışını ne zaman duyarız ? ☺️
Batbur glsmogrtmn Ben 5. Haftamda keseyi görememiştim suan 6.haftadayım iki gün sonra doktora gidicem inşallah görürüm keseyi 🤲🏻
Fik Kuzu 6+2 de bebeği ve kalp atışını duydum normalde 7 olmalıydım ama 1 hafta geriden gidiyoruz zaten kalp atışı da yeni yeni oluşmuş demişti bana doktor her gebenin farklı oluyor endişelenme vakit var daha 😘