Kızlar merhaba 27 haftalık hamileyim ve vajinada siğillerim çıktı makata kadarda yayıldı devlete takipliydim olduğum yerde de doktorlar o kadar ilgisizlerki muayne iki dk falan sürüyor siz çıkmadan başkasını alıyolar bile kendimi koyun gibi hissediyorum ve bu sıkıntımı doktora henüz söyleyemedim doğumdan sonra yaktırırım siğilleri diyorum ama çokta korkuyorum birde eşimde de çıktı hpv olduğu belli ama sanırım zaten gebelikte tedavi uygulanmıyormuş başına gelen oldumu nasıl temizleniyorsunuz siğil varken