Ben şuan 37+1 im doktorum 36+4 te 2560 gr demişti. Sağlık açısından bir sıkıntı yok ama kilo olarak minyon bir bebek olacak demişti. Dün 37 de iş yerim için çalışamaz raporu almaya gittim kendi doktorum izinde olduğu için farklı bir doktor muayene etti o da 2113 gr ölçtü. Prtesi itibari ile sezaryen planlanabilir dedi. Ama kafam çok karıştı acaba hangisi doğru diye… ya çok zayıf doğarsa diye de korkuyorum