Merhaba arkadaşlar adetim 4 gün gecikti 2 gün önce geceden sabaha kadar belden kasığa vuran çok şiddetli ağrım oldu adet oluyorum diye düşünüp hiç önemsemedim ama bir türlü kanama olmadı(normalde çok düzenlidir ve agrimla birlikte sökülüp gelir) dün akşam peceteye pembesi bir akıntı geldi bu seferde tamam oluyorum dedim ama yine yok beyaza döndü akıntım , yerleşme kanaması tam olarak böyle birşey midir ?? Adette de olur mu böyle,ilk defa başıma böyle bir şey geliyor 😢