Brchkl Kızlar bu akşam kendi doktorum olan ertuğrul beye gittim 3 gün önce de dilimde pamukçuk var diye meral hanıma gitmistim kulak burun boğaza gitsem sorun olur mu diye girince kadın muayne etti idrar enfeksiyonu çıktı ilaç falan verdi geçmezse kulak buruna yonlendiricem seni dedi 3 gün sonra kendi doktoruma gittim beyefendi resmen kovar gibi tavır sergiledi bebeğe bakarken cinsiyeti merak ediyorum kimse 17 haftaya kadar bir tahminde bulunmadı bu haftaya kadar bana dedi sağlıklı mi biliyor muyuz cinsiyetin ne önemi var cinsiyet bende sıfır etken dedi azarlar şekilde bende haklisiniz deyip sustum muayenede de zaten adam akıllı bir şey demedi kontrolden gittim para vermedim ya kaç haftalık diye demedi boyu normal mi hiç bir şey demedi bi dediği sıvısı normal kanama bölgesi gözükmüyor omurgaları iyi bide ilacın var mı diye sordu sonra soru soracaktım bikac sorum var dedim çabuk sor diye azarliyor bende hemen 1-2 soru sordum geçiştirdi resmen benden önce giren herkes en assagi 15 dakka kaldı beni resmen basindan savdi ne yapayim birakayim mi
Ntlz Brchkl para veriyosan eger ona gore muamele gormen lazim ne demek cinsiyet sifir etken bende diyo. Ona neymis canim cocuk senin degil benim deseydin. Valla sen iyi susmussun ben orda kavga eder cikardim paranla rezil oluyosun suna bak. Kesinlikle degistir canim basta boyle olan doktor sonlarinda nasil olur kim bilir surekli bunun korkusuyla mi gidiceksin terslicekmi nasil davrancak diye.
Yalinn8 Brchkl bırak tabi, boyle bi hakkı yok hayirdir ne bu tripler? Keske 2 cift laf etseydin hadsizee
Melis_tugba Brchkl var böyle manyak doktorlar bende endişelen dim bebek oynamadı diye gittim olabilir demislerdi bide doltorum fazla para alöak için herkezde görülen biseymiş kalpte parlaklık yok bebekten kan alma yok aminiyo sıvısı işte bu testler bebegin zekasını da ölcüyomus ben cocuguöu öylede böylede kabul etmisim sen bana illa fazla para verdirmek için hem beni strese sokup bebegımı tehlikeye attırıyor mal gitmedim bidaha o doktora
Brchkl Ntlz sadece oda değil altimda bi et çıkmıştı yada vardı ben fark etmedim onu sordum baktı işte ama bekarkende öyle sert davrandığı ki altimi acıttı
Ozlemsvr Ntlz para veriyorsunuz diye doktor sizin esseginiz olacak değil. Sadece özele gidiyorsa zaten özel ilgi ister hasta. Ve sen doktorsun sonuçta özel de olsa bir devlette olsa yemin etmiş bir insansın. Gorevinu yapman gerek .Degisik aslında erkek doktorlarda nadir görülür. Icin rahat etmiyosa değiş.
Azrazerin Doğumuna dhaa varsa değiştir ... Doktora ne için gidiyoruz sanki 🙄 paramızla rezil olmak içinmi
Brchkl Azrazerin var canım 4.5 aya yaklaşıyorum zaten baştan beri doktor düzeni oturmadı ilk doktorumu çok seviyordum geçici olduğu için gitti yeni gelen ilgisiz bi kadındı başka hastaneye geçtim 2 dokotr da orda degistirdim onlarda ilgisiz di en son bu ilgiliydi buna gidiyordum kontrol zamnında gittim ağzımda yara var diye bide sabah yeşil küstüm diye para alamadı ya ondan böyle yaptı 10 gün hasta süresi var ya
Brchkl Yalinn8 gerek duymadım ama ağlayacaktım o derece kirildim sağlıklı mi biliyor muyuz cinsiyetin ne önemi var kalbi delik mi biliyor muyuz onemli olan sahlik limi görünce zaten söylüyoruz kızmaya ne gerek var merak ettim demekki 17.Haftaya geldim daha kimse adam akıllı bir şey demedi diyorum o kadar kişi bakmış ben nediyeyim diyor
Yalinn8 Brchkl üslûbu bastan asagi yanlış, elbet biz de biliyoruz once saglik, da detay da öğrenmek istiyor insan, özelde ya da devlette olsun boyle bi hakları yok yaa,heyecanla gitmişsindir bi üstüne canin sıkılmış donmussun, cidden sinirlendim adama
mac Brchkl sen 17 haftada cinsiyeti örencektin nie Önemli değil dıyorki önemli hem merak edıyor insan hemde alışveriş içinde ne alcagını blıyorsun ben cinsyeti ödendiğimde alısverıse kostum
Melis_tugba Brchkl paramızla rezil oluyoruz bazen gercekten ben sana soru soruyosam cevap vericeksin örnegin o an pozisyonu uygun değildir ifade edebilir napcan mı denir gerizekalı
Brchkl Yalinn8 aynen şuan sistim agliycam esimide mahvedicem ona bu hastaneye gitmek istemiyorum demistim haftaya kendi istediğin doktora gidicdm
Brchkl Melis_tugba aynen ya annemle konuştum sen niye sustun ona göre hazırlık yapicam sanane ister sorarım ister sormam deseydin diyor değiştir o salak doktoru diyor haftaya başka doktora gidicem inşallah bu doktoru çok önerdiler bunda kalırım
Brchkl Esra7261 zaten yok soru soruyorum çabuk sor diyor adam ya niye benden önce gelenler kaç dakkadir içerde beklediler 2.5 saat sıra bekledim resmen odadan kovar gibi muamele gördüm
Esra7261 Brchkl aslında sanırım kontrollerde öyle yapıyorlar. Para vermediğimiz içinmidir bilemiyorum. İlk doktoruma gittiğimde ilgili davrandı numarasını filan verdi. Sonbet etti. 1 hafta sonra kontrole çağırdı. Keseyi görmek için. Bi iki dk içinde baktı. Eşim de sordu nasıldı diye. Sanki kontrole geldiğim için pek ilgilenmedi alelacele baktı acaba kontrole para vermediğimiz için mi bile demiştim eşime
Yalinn8 Brchkl yok yok simdi ondan çıkarma, bi daha gitmezsin olur biter, bu surecte doktorla ılımlı iletisim cok onemli, umarim bu durum vesile olmus olsun gonlune gore bi doktorun olsun bu saatten sonra
Azrazerin Brchkl para almadı ne dmeek tek seferde alıyorlar zaten muayene ücretini bu senin en doğal hakkın 🤨 yeni doktor bak kendine
Brchkl Esra7261 ne olursa olsun canım bu benim hakkım iyi para ile mi yüzüne gülüp ilgi gösterecek benim ki resmen azarladı
Naz1905 Brchkl ileriki haftalarda daha çok gıcık almamak için degiştir doktorunu ona ne ki sanki sen düşünmosun saglıgını insan merak edio sonuçta
Esra7261 Brchkl bende para vermediğin için hak etmiyorsun demedim. Üsteki mesajımda yazdım zaten kesinlikle değiş doktorunu sana öyle davranamaz diye. İkinci mesajımda sosyal bir soruna dikkat çekmek için tespitte bulundum