gzdeylcn bende de genelde kız belirtileri dedikleri vardı. Aşırı uyku hali, halsizlik, cirkinlesme yüzde lekeler hafif hafif 😊 midem bulanmadi canımda hem ekşi hem acı hem tatlı istedi. Oğlumun olacağını öğrendim hayırlısı. Bence hurafe o tarz şeyler 😊 sadece yüzük testi doğru bilmişti 😂