gzdeylcn Merhaba 6+4 günlüğüz şuan sağ tarafıma yatamıyorum iğne batıyormuş gibi oluyor bilenleriniz veya yaşayanlarınız var mı nedeni nedir?
Novamomy gzdeylcn evet ben yaşadım hatta o hafta da çok yoğundu doktor rahmin büyüdüğünü bebeğin yerleştiğini söylemişti kanama olmadığı sürece sıkıntı yok demişti içiniz ferah tutun
Yuliaece gzdeylcn ben 33+2 haftaligim ama bende de arada sağ arada sol kasığımda iğne batması gibi sancı oluyo bende bilmiyorum sebebini🤷🏼
gzdeylcn Novamomy çok sancımda oluyor böyle ara ara sorduklarım adet görmediğin için sancı olabiliyor diyorlar
Novamomy gzdeylcn doktor mu dıyor sana bunları diyorsa doğrudur ben sadece bana doktorun verdiği yanıtı ilettim ☺️sağlıkla kucağına almanız dileğiyle