Aysel_krdg Yasemincee26 ben kullanıyorum şu an 2. Aydayım ilk ay oldu kimyasal gebelik oldu ama bu ayda inşallah sağlıklı bir gebelik olur ben tavsiye ederim faydasını görüyorum çünkü
Yasemincee26 Aysel_krdg ya çok sevindim inşallah bu ay güzel haberler alırsınız kaç senleik evlisiniz
Aysel_krdg Yasemincee26 amin inşallah canım 2 yıllık evliyim 1.5 yıldır istiyoruz hiçbir şekilde gebelik oluşmadı bu ay oluştu macun sayesinde