Tugba2907 Merhabalar herkese... 38 haftalık gebeyim şu oturup sırtını duvara yaslayarak bir ayağını diğer ayağının üstüne koyma olayını duymuşsunuzdur düne kadar yapabiliyordum ama bugün yapamadığımı anladım ayağım kalkmıyor bile neredeyse... daha önceden deneyen yapan var mı gerçeklik payı var mıdır ?
Mihriky Tugba2907 bebek kanala inmeye başlamıştır canım ben de deniyorum ama yapamıyorum dün doktora gittim kanala indiğini söyledi gelmesini bekliyorum artık
MeltemUar Tugba2907 bende 10 gün öncesine kadar yapıyordum bi haftadır olmuyo bugün 39 artı 3 üm açıklığım çıkmadı bugün ama hafif sancım çıktı Çarşamba ya kadar bekliycez kendi sancımı olmassa Perşembe suniyle yatıcam sanırım
Cekuli Tugba2907 ben onu bayadır yapamıyorum bende 38 deim bebek kanalda baskı yapıyor hatta ama tık yok
Fatmaasel Bende 37 haftaligim ilk defa duyuyorum bu yöntemi bebeğin kanala indiginin belirtisimiymis bende normal otururken bacak bacak üstüne atamamak diye duymuştum...
Tugba2907 Fatmaasel evet bana da okuldan bir arkadaşım söylemişti araştırdım baya söyleyenler var doğruluk derecesini merak ettim bende
Mihriky Deryasin oturup sırtını düz bir yere yaslayıp ayaklarını uzaticaksin bi ayağını diğerinin üstüne koymaya çalış :)
ilkerzorlu45 3 saatir belim.cok agrio kizlar mide bulantim var 38 haftaligim bana fiikir verin napmaliyim
Tugba2907 ilkerzorlu45 düzenli olana kadar bekle canımm sancıların uzun zaman olmuş yazalı ama şimdi nasılsın?
Tugba2907 Cekuli o zman kanala girdiğinin belirtisi yani ne zmana geleceği yine sıpaların keyfine kalmış :🙈