Betista Merhabalar, ilk gebeliğim olduğu için ve aslında cinsiyeti de merak ettiğimiz için biz yaptırdık, sanırım 10. Haftadan sonraydı, evet 7500 ücreti vardı, hangi firmayla anlaşmalıydı bilmiyorum açıkçası, Amerika’ya gönderiliyormuş alınan kan. Şükür bir problem çıkmadı, kararı bize bırakmıştı doktor.