Serpil_yayla Cinsiyetleri net olarak ne zaman öğrendiniz kızlar bu sene ne senesı acaba bide erkek hissedip kız kız hissedip erkek olan varmı 😀
busrabaymis Serpil_yayla 13+5te erkek dedi doktor ben ve çevrem kız hissediyorduk hep sağlıkla gelsinler 🙏
Gebeysek1 Serpil_yayla bu sene kız senesi diyorlar. Benimki erkek. Gebeliği ilk öğrendiğim anda hissetmiştim doğru çıktı
Ebrarliva Serpil_yayla benim herşeyim erkek gösteriyordu hissiyatlarimda herşey yani ama 2. Kızım geliyor 😍🤲