Zumra_elif61 doktorlar her zaman en kötü ihtimali söyler. Benim ilkk gebeligimde bebeğim %99 engelliydi yani çok çok ağır engeelli. Aklına gelebilecek bütün organlarında sorun vardı. Parmakları , ayakları, yüzü bile normal değildi. Doktorlar birdaha hamile kalırsam tekrarlama olasılığı çok yüksek dedi. 2 ay sonra hamile kaldım bebeğim sağlıklı bir şekilde doğdu Allah’ıma şükürler olsun ki. O yüzden kendini şimdiden strese sokma