Gamze1608 18+5 haftalığız dün kontrolüm vardı ve tansiyon 17 çıktı ailede genetik ve ortaokul döneminde de düzenli tansiyon takibi yapılmıştı umarım dönemseldir bir süre düzenli olarak ölçeceğim.😔