Nurbanu34 ben normal yolla hamile kalabiliyorum ama düşükle sonuçlanıyor. 2 düşük yaşadım cnm. Biri boş gebelikti diğeri 7.haftada düşükle sonlandı. Kan pıhtılaşma çıkmadı. Doktorum yumurta tembelliği olduğunu söyledi kalitesiz yumurtadan kaynaklı olduğunu söyledi düşüklerin. İlk adet tarihinde gittim yanş bugün. Gonal f ye başladık 450 mg. Günlük 100 doz. 12 gün kullanıcam