Selam anneler 💖 27+5 günlük hamileyim, doğum mayıs sonu gibi olacak nasipse , yenidoğan için 6 tane hastane çıkışı , 4 tane 0-3 ay tulum aldım başka da bir şey almadım , çok çabuk büyüyor dedikleri için gerisini 3 aylık 6 aylık falan aldım . Ama yeterli olacak gibi gelmiyor bir türlü yenidoğan için aldıklarım . Siz neler aldınız , sizce kaç takım alınmalı?