Kızlar 26 yaşındayım 13 aylık kızım var ve 4 aylık hamileyim ilk hamileliğim o kadar rahat geçti ki normal doğumdan yanaydım ama aksilik olur sezeryan olursam da hiç bir sıkıntı olmaz açısından baktım korkmadım tam tersi o kadar rahattım ki 37. Hafta da kontrol amaçlı gittik suyum fazla olduğu için direk sezeryana alındım apar topar o zaman bile relax rahattım ama bu 2. Hamileliğim de beni aşırı korkuttu sezeryan olmak neden bilmiyorum gece gündüz korku yaşıyorum kesilcem vs diye aşırı korkum var nasıl atabilirim bu durumu ilk doğum da özel de yaptım bu doğum devlette olucak ondan mı bilmiyorum ama çok değişik duygular içindeyim benim gibi böyle olan var mı moral istiyorum