Husna Merhaba tatlis anneler 😊 38 hftalik hamileyim bebegimin kilosu 2500 dogum zor olabilir sezeryanla alabiliriz dedi bebeginin kilosu az olup normal yada sezeryan olan var mi.
Defnemmm2301 Husna cnm millet 3.965 le normal yapıyr yani senin doktor nasıl sezeryan dedi anlamadım doğrusu
melekkkosman Husna oncelikle ozele mi gidiyorsun diye soracagim 40 hafta olduk bebegim 4 kg doktorum normal dogum olacak diyor baska bisey demiyor zor olacak olsa benim zor olmaz mi ?
Dhvfth Husna yok artik saka mi benm oglum 4 bucuk kiloydu doktor bana boyun uzun yaparsin zorlanirsn ama dedi bn sezeryan oldum oyuzden 2 bucuk kilo hayli hagli nirmal digurursunn
Husna Normalle devam ederiz ama bebek zayif oldugu icin kordonlari da ince oluo duruma gore sezeryan olabilir dedi Normalden korkmuom da sezeryanda. Korkuorum 😟
Husna Zayif bebeklerde kordon daha ince oluomus ve dolanmasi daha cok oluomus o yuzden sezeryan olabilir dedi ama dedigim gibi normal denicez once baktik ki bi sorun var o zaman sezeryan ama kafam allak bullak oldu oyle diyince korktum
NihalSelin Canim benimde kizim 3920 dogdu normal dogum yaptim neden oyle soylediki acaba doktorun anlamadm
Smyyn Bende 38.haftayım kilosu 3650 normal doğum gözüküyor. Hangisi sağlıklı olacaksa bebeğinz içinde sizin içinde o olsun öyle dua edelim. Allah yardımcımız olsun 🤗