Emellbsm benimde 37 haftalığımdan beri 1 cm acılmam vardı şuan 39+3 haftalığım nişan gelmedi hala cumartesi kontrolum var çatı muayenesni bakıcak tekrar 40. Haftaya kadar gelmezse doktorum suni sancı vererek doğum yaparız demişti bakalım bekliyoruz bizde inşallah suni sancıya gerek duymadan kolaylıkla doğum yaparız