Ysm20 evet benimde 1. Suniyle oldu erkekti bu 2. Kız ve bi kanama su gelme sancı durumu olmasssa suniyle alıcaklar açısının ne kadar kötü olduğunu biliyorum aklıma geldikçe kötü oluyorum ama sakin kalmalıyz bebeğimiz etkilenmesin dua ediyoruz bool bol egzersizleer yürüyüş Allah büyüktür olmadı cekicez o suniyi sağ sağlim kucağımıza alalım bebeklerimizi🤲🏻🥺