Ay hamilelikten mi bilemiciim kızlar ama canımı sıkan herkesi tersleyesim var. Yol orası bak hadi by by diyesim var! Ay o kırılır bu gücenir ayıp olmasın darılmasın büyüklük bende kalsınlar darladı beni.
Kısacası canımı sıkanlara tahammülüm azaldı hatır gönül dinlemeden yol veresim var!
Amaaaa gene vicdana geliyorum sus diyorum insanlık sende kalsınnnn.
İçimi buraya kusayım dedim.
Hamilelik benim tahammül sınırımı düşürdü. Ya da bahanem mi ki sizede böyle oluyor mu?