Comeasli 6+3 deyim kizlar öğleden sonra kalp atisi için gidecem geç dollenme ile hamileyim sorum şu çoğu kişi diyor idrara sıkışık git bunun sebebi nedir yardimci olurmsnuz
Hayatuysal34 Comeasli merhaba canm güzel haber alrsn inşallah bende geç döllenme ile hamileyim 7 hafta oldm 6+5 de duydm kalp atışınk kese ve bebek görünsün die öle demişlerdir
Allahkahretmesin1 Comeasli benim de doktorum keseyi göremeyince idrara sıkışık gel demişti yarım saat dolaştım su vs içtim öyle girdim tekrar ultrasona ve gözüktü hemen bağırsaklar üzerini kapatıyor o yüzden göremiyorum gibi bir şey demişti tam hatırlamıyorum
Comeasli Hayatuysal34 canjm 6+3 du ama bugün 6+1 görünüyor dedi az da olsa duyduk çok şükür cokkk sagol