Ben acile gittim 34. Haftada bebeğin hareketleri güçsüz diye bana güldüler hareket etmesi yeterli gücü önemsiz dediler yine de nst ve ultrasona girince rahatladım normal olduğunu bilsek de insan korkuyor 😄 günde 10 defa hissetmek önemli dedi oradaki doktor.