Kızlar 7 Şubat’ta doğum yaptım. Bebeğim son 3 güne kadar uykusu iyiydi uyanıyordu falan ama uyuyordu geri. Son 3 gündür asla uyumuyor, sürekli ağlıyor. Kucağımda bile ağlıyor bazen. Meme veriyorum kuru emzik gibi kullanıyor emmiyor, emzik veriyorum emmiyor. Kucağımda hafif sallıyorum uykuya dalıyor durduğu an ya da yatağa koyduğum an uyanıyor. Uykusuzluktan kafayı yiyeceğim, bebeğim de iyice bunaldı. Niye böyle oluyor, çözümü olan var mı 😭
Gazı yok, altı temiz, karnı tok bu arada