Esraykut Biz turkiyedeyiz deprem bölgesinde değiliz ama tv de telefonda gördüklerimizle bile psikolojimiz alt üst oldu. 5 yaşındaki çocuğum bile anne deprem olur mu burda diyor 😔 Gelmemeniz daha iyi bence, ölüm geldiyse baş ağrısı bahane tabi ama burda sürekli yok Marmara depremi olacak yok ege depremi olacak diyip duruyorlar. Psikolojiniz bozulur, tatilinizden hiç keyif almazsınız diye düşünüyorum.😌