Slaedz 31 Haftamda 37yken alacağını söyledi bir hafta sonra nst için gittiğimde de 24-27 mart arası dedi :) tabi biz 24 istediğimizi söyledik babalarının d.günü diye çok güzel felan dedi b iht o gün olacak ama tabi yine de kara kutu ikiz doğum tarihi :)))