Bugün kontrolüm vardı 37 haftalık olduk. Tansiyonum 13-7 çıktı doktorum 14-9 gibi olursa yani çıkarsa sezeryana almam gerekiyor dedi. Çarşambaya kadar düşünüp karar vericem normal doğum mu sezeryan mı istiyorum diye ama çok kararsızım sezeryanı bi seçenek görmüyorum ama idrar yolu enfeksiyonu olunca tansiyonda böyle olunca kararsız kaldım