Kızlar, bu iki isim arasında kararsızım. Fakat Belis’in tam bi anlamı yok. Türkçe kelimedir aşkın ilk meyvesi, fevkalade anlamına gelmektedir yazıyor ama ben böyle bir kelimenin olduğuna inanmıyorum 😀 Sadece söylemi hoş diye beğendim. Beliz in de söylenmesi mi zor sanki 😀