Naznaz123 ben başta özele gittim biraz korkutuldum açıkcası birde devlete gideyim dedim daha olumlu konuştu doktor o yüzden paramla mutsuz çıkıcağıma diyip devlete devam ettim 🥰 genel olarak memnunum sorularıma cevap alabiliyorum ama işte bebiş aynı annesi gibi sana benziyor , tombiş olucak annesi iyi besliyorsun gibi pohpohlanma yapmıyolar 😂😂😂 düz girip düz çıkıyosun