Ozgex benimde doğumum yarın ucu ucuna yetiştik bizde inanki hatta 28ne bile alalım dedi emine hanım yokum ben diye sonradan bu tarihe aldı, üzülme hiç Allah’a emanet benim ilk gebeliğim dede emine hanıma takipliydim doğuma günler kala yıllık izine çıktı gelmesine bir gün kala başka bı doktorda sezeryan dogumumu yaptım ama ondanda çok memnun kalmıştım bazen şer sandığımız da hayır vardır içini ferah tut dua et nasipten öteye yol yok canım üzülme korkma