kckynssna Merhabalar her doğum postunda okuduğum gibi bende doğum hikayemi yazar mıyım acaba diyordum şuan tuhaf duygular içerisindeyim 🙈🤗 36.haftada memlekete geldim doğum için doktorumuz en son 22 ekim demişti ama benim hiçbir belirtim yoktu ne sancı ne nişan ne su, hergün sabah 1 buçuk akşam 1 buçuk saat yürüyüş sonrası sıcak duş alıyordum hurma yiyordum ama bana mısın demiyordu minnoşum. Artık son haftalarda hergün çağırmaya başladı doktorumuz, birgün nst, birgün nst+ultrasondu. Benim Ankaradaki doktorum çok pozitif bi insandı ona çok alışmıştım ve hep doğal doğum düşünüp hayal etmiştik bebeğimde 33.haftalıkken baş aşağı dönmüştü zaten, ama bu doktor en son 40+5 e kadar bekleriz senin suni sancıyı kaldırabileceğini düşünmüyorum istersen sezaryen yapalım diyordu ve ısrarla normal doğum yapmak istediğimi söylüyordum. Ve her doktordan çıktığımda hüngür hüngür ağlıyordum. Neyseee geldi çattı 40+3 nst için gittiğimde yatış istediğimi zaten bir belirti olmadığını daha fazla beklemek istemediğimi söyledim doktor ilk defa çatı muayenesi yapalım dedi ve 1 cm açıklık ve rahim ağzının boru gibi kalın olduğunu normal doğumun biraz zor olacağını söyledi 25 ekim 40+3 öğlen saat 11 buçukta yatışım yapıldı, suni sancı verilmeye başlandı eşim kayınvalidem ablalarım vardı, suni sancı 11 buçukta verilmeye başlandı ben 1 buçukta hissetmeye başladım hafif hafif, gittikçe şiddetleniyordu saatler geçti ebe muayene için geldi ve hala 1 cm olduğunu normal doğumun zor olduğunu sezaryen olmam gerektiğini söyledi ısrarla istemiyorum dedim çünkü nst düzgündü bebeğim iyiyidi, akşam 6 ya kadar düşünelim dedik 6 da muayene olsun ona göre karar verelim dedik ebe boşuna bekleyeceğimizi ya hiç beklemeyip sezaryene alalım ya da bekleyeceksek yarına kadar beklememiz gerektiğini söyledi bende istemiyorum ben normal doğum yapıcam dedim, sancılarım iyice şiddetlendi gece saat 10 da suni sancıyı kestiler dinlendirmek için, ebemiz suni sancıyı kesince ya sancıların kesilip rahatlayıp uyuyacağımı yada kendi sancılarımın başlayacağını söyledi ve kendi sancılarım gelmesi için dua etmiştim neyseki kendi sancılarım gelmeye başlamıştı, suni sancıdan tek farkı şiddeti aynı ama suni sancı daha sık geliyordu kendi sancım 5 dk da bir 3 dk da bir geliyordu, gece boyu çekmiştim ve sabah 7 buçukta ebemiz geldi ve sadece 3 cm olduğunu ve Rahim ağzının kağıt gibi inceldiğini söyledi, epidural yapılacaktı 4 cmi beklemeden 3 cm de yapıldı, biraz canım yandı yaparken, sonra kuş gibi olmuştum resmen ağrım sızım kalmamıştı rüyada gibiydim o kadar sancıyı çektikten sonra ağrılarım yok olmuştu, saat 11 de ebe tekrar geldi ve açıklığımın 8 cm e ulaştığını yarım saate kadar alacaklarını söyledi, o an dünyalar benim olmuştu, kendiliğinden ıkınma hissi geliyordu engel olamıyordum saat 11 buçuk oldu ve doğumhaneye gitme vakti gelmişti eşimle ablalarımla vedalaşıp ağlayarak gittim hiç korkmadım çünkü çok az kalmıştı bebeğime kavuşmaya, doğumhaneye gittikten sonra 15 dakika sancılarım geldikçe ağzımı açmadan ıkındım ıkındım ebe o sırada perine masajı yaptı o an canım çok yandı epidural vardı ama hissediyordum sonra doktorumuz geldi birazda onun verdiği taktiklerle ıkındım ve doktorum hadi sena az kaldı diyerekten son ıkınmamda içimden sıcak bişeyin aktığını ve bi ağlama sesi duydum o an bitmiştim tam 12:00 da resmen doğdu mu bitti mi diyerekten ağlıyordum sonra doktorum dikmeye başladı onları hissettim iğne yapmasına rağmen ama ben o sırada bebeğimi izlediğimden hatırlamıyorum bile acısını. Doktoruma sordum hiç kesim yoktu sadece bebeğin omzu çıkarken az bi yırtığım olduğunu ve 2 dikiş attığını söyledi. Sonra işlemler bitti odamıza çıktık ama o an ki rahatlığı anlatamam herşey bitip gidiyo minicik bir can yanınızda mis gibi yatıyo korkmayın ve yapmak istediğinizden vazgeçmeyin. Bebeğim çıktığı an doktorumun bana dediği şey sana helal olsun bu ne azim bu ne gayret dedi. Sonuç olarak 9 saat suni sancı toplamda 22 saat sancı çektikten sonra canıma ciğerime kavuşmuştum. Muhteşem bir duygu rabbim herkese nasip etsin kolay doğum normal doğum nasip etsin. Doğumdan 2 saat sonra ayağa kalktım yürüdüm, doğumdan 4 saat sonrada taburcu oldum, neredeyse hiç yatmadım diyebilirim. Allah tüm hamilelere sağsalim bebeklerine kavuşmayı nasip etsin birazcık uzun oldu sanki🙈 şuan minicik mis kokulu yanımda mışıl mışıl uyuyor 🐣❤️
Almanyagelini kckynssna Maşallah size de yavrunuza da😊 Rabbim size hayırlısıyla iyileşmek, yavrunuza hayırlı kul, hayırlı evlat olacağı bir ömür nasip etsin inşallah. Gözünüz aydın 🌷 Darısı bizlerin başına 😍
Naz1905 kckynssna hayırlı ugurlu olsun göZünüz aydın rabbim saglıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah hayırlı evlat olsun🙏🏻Darısı başımıza🙃
anneb kckynssna ben de şuan 40+2 yim. Doktorum 41. Haftan dolana kadar bekleyelim dedi. Perşembe gününe kadar dogmazsa suni sancı veririz dedi. Ben de normal doğum istiyorum. Çok hareketliyim ama kızım doğmak istemiyor. İnşallah ben de sağlıkla kızımı kucağıma alırım. Sizin gözünüz aydın yüzü hayırlı olsun inşallah 😊
Fulyax Maşallah allah anali babali büyütsün 🙏🏼 sağ salim büyütün bebeginizi❤ son 27 gün bakalım bizim nasıl bir hikayemiz olucak allah hepimizin yardimcisi olsun
kckynssna Fulyax amin allah razı olsun rabbim sizi de sağsalim kurtarsın güzel bi doğum hikayeniz olsun inşallah😘❤️
kckynssna anneb bende çok hareketliydim ama gelmeyince gelmiyormuş gerçekten 😏 allah razı olsun inşallah sizinki kendiliğinden gelir 😍
kckynssna Busratye istiyorsanız yaparsınız 🤗😍 ben biraz inatçıyımdır inatçılığım işe yaradı diyorum ne kadar yapamazsın dediyse de ebeyle doktor o kadar inat ettim tabiki aileminde desteğiyle 😍🤗
Busratye kckynssna bende inat edebilirim de ondanda korkuyorum inadımın kötü sonuçlar doğurmasından .
Pelus Valla 22 saat sancı çekmek bilmiyorum allah korusun bebeğe ve size de zarar verebilirdi. Neyse ki sağ sağlim atlatmışsınız,analı babalı büyütün inşallah
kckynssna Pelus sürekli nst ye bağlıydım bebek kontrol altındaydı zaten doktorum nst de en ufak sorun görürsem sezaryene alırım demişti bende bebeğimi riske atamazdım tabiki çok şükür bi sorun olmadı🤗 teşekkür ediyorum 🤗
birmelekbekliyorum kckynssna Allah sağlıklı uzun ömürler versin bebeğinize 🤗ankaradayım dediğiniz için merak ettim hangi hastahane ve doktora gidiyordunuz acaba?
birmelekbekliyorum kckynssna bende Sincan koruda Hüseyin beye gidiyorum normal Doğum taraftarı doktorum ben çok korkuyorum ama bi gün sizin gibi yazmak nasip olur bizlere de inşallah☺️🤗🤲🏻