seyma_nur34 Slaedz bende 20. Haftadayim bakalım sağlık ocağı aramadı, doktoruma sordum önce kontrole gel sonra yaptırırız dedi
seyma_nur34 Slaedz evet izleme gittim hatta iki kere, ebe bana 20. Haftada gel dedi ama doktorum önce kontrole gel sonra yaptırırız dedi