Kızlar selam. 35+2 günlük hamileyim. Hamileliğin başından beri normal doğum istiyordum, pek korkum da yoktu. Acı eşiğim yüksektir, annemin doğumu da çok kolay olduğu için kendimi cesaretlendirdim hep. Ancak sona yaklaştıkça beni bi doğum korkusu sardı🥹
Aslında yine sancıdan, ağrıdan korkmuyorum da vajinal doğum sonrası orada yırtık olması, çok dikiş atılması, bir daha hiç eskisi gibi olmayacak olması gibi korkularım başladı. Acaba diyorum sezeryan mi tercih etsem🥲
Sizde de var mı böyle bir kafa karışıklığı?