Sıkmayın canınızı Rabbim kaldıramayacağımız yükü vermez öncelikle arkadaşlar.1 ay önce bende ayrıntılı yaptırdım 2 li testin sonucunu göstermedim bile ayrıntılıda 1 saat bakıldı herşey iyi güzel kalktım 2lin yüksek çıkmış burnu Kısa ensesi kalın down sendromu olma ihtimalide var genetikte olabilir dedi sağlık olsun Allah daha iyi bilir vereceğine alacağına sual olmaz diyip amniyosentez kan almalarını istemiyorum diye imza atıp çıktım.Daha 2 yaşında bir oğlum daha var küçük olduğu için eşim hazırlıklı olalım başka birine gidelim dedi.sadece ayrıntılı ultrasonda mükemmel bir doktora gittik oda gayet iyi bebek sende öyle dedi ordanda çıktık.zaten 6 aylık neresini aldırayım haşaa nasıl kıyarım.Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü vermez sağlıkla bereketiyle kolaylıkla kucağımıza almak nasip olsun içimiz ferah olsun.❤️